fredag 11 juni 2010

Hej hopp

Förlåt för dålig bloggning, har varit väldigt upptagen på sistone. Förra veckan plus i måndags var det jobb i princip hela dagen, och resten av denna veckan har jag lekt hemmafru (dvs, städat och tvättat och bakat och sett till att allt ser snyggt ut). Fick hem mina bankkort igår så idag var jag nere på banken och förde över lite pengar på mitt första egna bankkort! Sen blev det en snabb sväng till Southside Shopping Centre för lite inköp av bland annat; trosor, öronhängen, tights, muffinsplåt i silikon och lite nödvändigheter som toalettpapper och disktrasor! Har varit otroligt effektiv idag, sen jag kom hem har jag hunnit bädda sängen, vikt en massa rena kläder, tvättat en tvätt och hängt upp samt bakat muffins. Nu har jag precis kastat i mig min lunch (peanutbutter sandwich med skivad banan) och alldeles strax ska jag hämta upp barnen för veckans sista jobbtimmar.

Helgen är fortfarande inte helt planerad än, troligtvis ett till bankbesök för att föra över mer pengar till mig (wooohoo!) och sen börjar ju fotbollen idag så det blir säkerligen en massa sånt också.. När jag kommer hem ikväll måste jag baka mer muffins för jag kom precis på att det kunde vara trevligt att ta med ett par till familjen jag jobbar för efter allt dom gjort för mig, och eftersom dom var planerade till fotbollen imorgon så får jag baka en sats till. Ha en underbar helg alla där hemma! Saknar er.




Mina första muffins med icing! Goda, men för söta. Idag blev det vanliga utan något konstigt på.

1 kommentar:

  1. haha, vad var det Hanna sa om hemmafruar nu igen????? Hoppas verkligen jag kan hälsa på dig i höst, har du ledigt någongång där??? (Fick nyss reda på att när jag kommer hem ligger en check på nästan 3000 och väntar på mig som jag hade glömt jag skulle få) + pengar från New York. Så helt ärligt vill komma och hälsa på dig och ditt london. Saknar dig <3

    SvaraRadera