lördag 5 juni 2010

Veckan som gatt

Anligen ar monsterveckan over! 9-18 fyra dagar denna veckan har verkligen tagits its toll on me! Ar fruktansvart trott, trott pa solen (varit ute i princip hela tiden de senaste tre dagarna) och mina armar varker av allt puttande pa vagnen. Har varit en jobbig vecka, men otroligt rolig! Barnen kan vara hur hemska som helst ibland, men det vander (oftast) snabbt och dom blir underbara igen. Denna veckan har vi blandannat varit pa biblioteket, lekt i massa olika parker, varit pa en lekgrupp, haft picnic ute, akt buss och tag och tube, lekt i 'tradgarden', varit inne i centrala London och igar tog jag dom till Pizza Express dar dom fick ata pizza och dough balls och charma (speciellt C) alla andra som at tidig middag.

Nu ar helgen har, och pa mandar tror jag att det ar studiedag vilket innebar en till lang dag for mig, och pa tisdag ar jag tillbaka till mitt vanliga schema! Snart ska jag gora en jordgubbsmilkshake och en smoothie med bland annat smaksatt yoghurt, blabar och banan till frukost och sen gar vi ner mot Tooting Marker och koper lite sma afrikanska bananer och sen blir det lite shopping for mig ocksa hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar