tisdag 13 juli 2010

Tisdag

Åh gud vad jag tycker om dessa två små barn. C & J. Dom går mig på nerverna rätt så ofta, men fy vad söta dom är. Fick en massa pussar av J hela dagen. Imorgon jobbar jag från 9 till förhoppningsvid 13. Sen har C sports day och mamman går med henne dit. Om det inte regnar dvs, isåfall lämnar jag C i skolan vid 13 sen hämtar upp vid 15 och har dom tills 18. SNÄLLA GUD LÅT DET INTE REGNA IMORGON!!!

S är ute med klienter från USA nu och kommer om ett par timmar, och vår tröga flat-mate kom precis hem och han stänger ALDRIG dörren efter sig, vet inte hur jag ska förklara men om man inte stänger med handtaget utan bara släpper den så går inte den 'flärpen' på sidan av dörren som man stänger med handtaget in i hålet den tillhör i. Och det ser jättedumt ut från utsidan och när folket i dom andra lägenheterna går in och ut ur deras lägenheter eller ner i trapphuset som också har en dörr så öppnas vår dörr lite och det hörs som att någon kommer in. Och jag får alltid, alltid stänga den ordentligt efter honom. Väldigt roligt att en 34 åring kan vara såhär fullkomligt dum. Han städade iaf duschgolvet väldigt bra, men dörrarna ser sämre ut än förr för han tar en massa spray men torkar inte av det. Ååååååhh, orkar inte med att städa undan efter någon som nästan är gammal nog att vara min pappa.

Nu ska jag göra mig en kopp te och stänga den satans dörren!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar